- M-TERM Doradztwo i Szkolenia - http://www.mterm.pl -
Doradca serwisowy-opiekun klienta i reprezentant firmy
Szkolenie otwarte
Odpowiednio zorganizowana praca doradcy serwisowego lub pracownika biura obsługi klienta na każdym etapie realizacji zlecenia, jest bardziej efektywna i przynosi firmie wymierne korzyści, a pracownikowi zadowolenie z wykonywanej pracy oraz buduje jego autorytet w oczach klientów.
Proponowany przez nas program omawia krok po kroku proces obsługi klienta:
od ustalenia terminu wizyty do wydania pojazdu, kontaktu z klientem po wykonanej usłudze oraz czynności związanych ze sprzedażą dodatkową.
Szkolenie to kierujemy
do pracowników firm, które pragną ugruntować bądź wprowadzić nowoczesny proces obsługi klienta.
Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnych warsztatów i zostało zaprojektowane dla pracowników zarządzających procesem obsługi klienta w biurze serwisu oraz nadzorującym przebieg zlecenia na każdym etapie realizacji.
Uczestnicy…
Wykładowca: Tomasz Moksa
Sylwetka trenera…
Czas trwania szkolenia: 1 dzień (8 godzin)
Cena szkolenia: 349 złotych netto (cena obejmuje udział w zajęciach, komplet materiałów szkoleniowych, poczęstunek w przerwach, lunch oraz certyfikat uczestnictwa)
Artykuł wydrukowany z M-TERM Doradztwo i Szkolenia: http://www.mterm.pl
Adres do artykułu: http://www.mterm.pl/grupy-docelowe/doradca-serwisowy-opiekun-klienta-i-reprezentant-firmy/
Click here to print.
Copyright © 2009 M-TERM Doradztwo i Szkolenia. All rights reserved.