Wykorzystanie i praca z programem AutoData
Szkolenie otwarte
Informacja techniczna w obecnych czasach jest wartością nadrzędną dla profesjonalnego funkcjonowania firmy w branży motoryzacyjnej. Sprawny dostęp do niezbędnych informacji pozwala niezależnym warsztatom i serwisom samochodowym świadczyć usługi wysokiej jakości, co w następstwie przekłada się na „lojalność” klienta i przywiązanie do firmy. Firma Autodata Limited od prawie 40 lat rozwija swoje bazy danych o informacje techniczne pozyskiwane bezpośrednio od producentów pojazdów. Sprawne korzystanie z zasobów baz danych firmy Autodata przyczyni się do profesjonalnego świadczenia usług klientom, oraz budowania silnego autorytetu Państwa firmy.
Osoby docelowe:
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów interaktywnych i zostało zaprojektowane dla pracowników zarządzających procesem obsługi klienta w biurze serwisu oraz nadzorujących przebieg zlecenia, na każdym etapie realizacji:
- Doradcy serwisowi
- Pracownicy biura obsługi klienta
- Mistrzowie warsztatu
Cele dydaktyczne:
Uczestnicy…
- znają genezę powstania firmy Autodata Limited oraz misję jaką realizuje dostarczając dane techniczne pojazdów specjalistom z branży motoryzacyjnej na całym świecie.
- znają korzyści jakie odnosi serwis samochodowy korzystający z dostępu do bazy danych uzyskanych bezpośrednio od producentów pojazdów
- znają znaczenie takich narzędzi jak: zlecenie, kosztorys naprawy pojazdu czy zestawienie czynności przeglądowych w nowoczesnym procesie obsługi klienta w serwisie samochodowym
- potrafią sprawnie korzystać z informacji technicznych, jakie udostępnia program Autodata online 3
- opracowywać dokumenty usprawniające przebieg nowoczesnego procesu obsługi klienta w swoim serwisie samochodowym
- opracować listę czynności przeglądowych dla mechanika zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu
Treści Szkolenia:
- Powitanie i rozpoczęcie szkolenia
- Zapoznanie z firmą Autodata Limited oraz jej produktami
- Przedstawienie programu Autodata online 3
- Rola i znaczenie zlecenia usługi, kosztorysu naprawy i listy czynności przeglądowych w nowoczesnym procesie obsługi klienta
- Opracowanie kosztorysu naprawy
- Opracowanie listy czynności wykonywanych podczas okresowego przeglądu pojazdu
- Praktyczne ćwiczenia w sprawnym posługiwaniu się programem Autodata online 3
- Podsumowanie i zakończenie szkolenia
Wykładowca: Tomasz Moksa
Sylwetka trenera…
- dyplomowany doradca serwisowy marek Hyundai, Mitsubishi, Volkswagen, posiadający 20-letnie doświadczenie w pracy w serwisie
- laureat finału „Światowego konkursu jakości serwisu VW” w Wolfsburgu
- dyplom z „Pedagogiki i dydaktyki szkoleń dla trenerów koncernu Volkswagen AG”
- od kilku lat trener szkoleń nietechnicznych dla pracowników sieci serwisowej koncernu Volkswagen AG w Polsce
Czas trwania szkolenia: 1 dzień (8 godzin)
Cena szkolenia: 349 złotych netto (cena obejmuje udział w zajęciach, komplet materiałów szkoleniowych, poczęstunek w przerwach, lunch oraz certyfikat uczestnictwa)