Wykorzystanie telefonu w profesjonalnej komunikacji z klientem serwisu
Szkolenie otwarte
Telefon zrewolucjonizował nasze życie, ale postawił przed nami wiele wyzwań. Tak jak nasi przodkowie przez wieki uczyli się skutecznie komunikować ze sobą, tak teraz my uczymy się zasad efektywnej komunikacji przez telefon. Warto im poświęcić więcej uwagi, bo rozmowy telefoniczne wydają się być coraz ważniejsze w naszej codziennej pracy. I choć wymieniamy coraz więcej e-maili, nic nie zastąpi kontaktu bezpośredniego.
Rozmowa telefoniczna to dla większości naszych klientów pierwszy bezpośredni kontakt z serwisem. W każdej firmie, która pozyskuje klientów za pośrednictwem rozmowy telefonicznej, osoba prowadząca rozmowę powinna umieć ją poprowadzić, gdyż od jej umiejętności bardzo często zależy końcowy sukces sprzedaży naszych produktów i usług.
Osoby docelowe:
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów interaktywnych i zostało zaprojektowane dla pracowników komunikujących się z klientem
w firmach motoryzacyjnych, czyli serwisach samochodowych i warsztatach usługowych:
- Doradcy serwisowi i pracownicy biura obsługi klienta,
- Asystentki serwisu i recepcjonistki serwisu
- Pracownicy działu części i magazynu
Cele dydaktyczne:
Uczestnicy…
- znają strukturę profesjonalnej rozmowy telefonicznej
- znają wymagania wobec rozmów telefonicznych z punktu widzenia klienta
- znają najważniejsze reguły zachowania w trakcie komunikacji telefonicznej
- znają czynniki składowe udanej rozmowy telefonicznej
- potrafią skuteczniej prowadzić rozmowy z klientami
- potrafią wytworzyć pozytywne i przekonujące wrażenie na klientach
- potrafią podejmować praktyczne działania na podstawie przeprowadzonych rozmów
Treści szkolenia:
- struktura profesjonalnej rozmowy telefonicznej
- znaczenie poszczególnych faz rozmowy telefonicznej
- oczekiwania klientów wobec telefonicznego kontaktu
- telefoniczny savoir vivre – podstawowe standardy związane z odbieraniem, przełączaniem rozmów, przedstawianiem się i zwracaniem do klienta
- ćwiczenie prowadzenia rozmów
- ocena z punktu widzenia klienta
- rodzaje pytań i ich skuteczne stosowanie
- opracowanie zarysu rozmowy z klientami
- radzenie sobie podczas rozmowy ze zdenerwowanym klientem
Wykładowca: Tomasz Moksa
Sylwetka trenera…
- dyplomowany doradca serwisowy marek Hyundai, Mitsubishi, Volkswagen, posiadający 20-letnie doświadczenie w pracy w serwisie
- laureat finału „Światowego konkursu jakości serwisu” w Wolfsburgu
- dyplom z „Pedagogiki i dydaktyki szkoleń dla trenerów koncernu Volkswagen AG”
- od kilku lat trener szkoleń nietechnicznych dla pracowników sieci serwisowej koncernu Volkswagen AG w Polsce
Czas trwania szkolenia: 1 dzień (8 godzin)
Cena szkolenia: 349 złotych netto (cena obejmuje udział w zajęciach, komplet materiałów szkoleniowych, poczęstunek w przerwach, lunch oraz certyfikat uczestnictwa)